Partnerzy

Korzystamy również z wielu rozwiązań innych partnerów technologicznych. Z uwagi na bezpieczeństwo nie możemy Państwu pokazać logotypów naszych partnerów w tym zakresie. To wyłącznie dla dobra naszych klientów.

FAQ, czyli najczęstsze pytania

Czas reakcji, to czas w którym nawiążemy z Tobą kontakt w sprawie Twojego problemu najpóźniej zgodnie z czasem reakcji z Twojego pakietu. Realizacją problemu zajmiemy się najszybciej, jak będzie to możliwe. O szacowanym czasie rozwiązania problemu poinformujemy w korespondencji. 

Częstotliwość aktualizacji wtyczek jest uzależniona od wybranego pakietu–może to być co tydzień, co miesiąc, co dwa miesiące lub co pół roku. Jeżeli zależy Ci, by Twoja strona bezpieczne, wydajne i nowoczesne rozwiązania, ważne jest, by wszystko było na bieżąco aktualizowane do najnowszej wersji. 

Jeżeli posiadasz uprawnienia administratora do panelu WordPress, to tak. Należy jednak pamiętać, że aktualizacje nie zawsze przebiegają bezproblemowo. Nieraz zdarza się tak, że po aktualizacji kod jednej wtyczki zaczyna kolidować z innym, co powoduje awarię strony lub w najgorszym przypadku całościowe uszkodzenie. Aktualizacje mogą też czasami wywołać niepożądane zmiany w samym interfejsie Twojej strony. Bez ścisłego monitorowania każdej aktualizacji, Twoi klienci lub inne osoby, które odwiedzają Twoją stronę mogą być zaniepokojone, gdy spotkają uszkodzone elementy na stronie, niepoprawnie działające mechanizmy lub zwyczajnie „rozjechane” sekcje. I właśnie po to jesteśmy, by dbać o prawidłowy przebieg aktualizacji na Twojej stronie WordPress, by zapewnić ciągłość i stabilność działania Twojej witryny. Dlatego lepiej nam pozostaw aktualizacje.

Tak! Co miesiąc będziemy wysyłać Ci raport z wynikami naszej pracy. 

Kopie zapasowe przechowywane są na naszym dodatkowym serwerze, gdzie są bezpieczne również przed innymi użytkownikami. Jako klient nie posiadasz bezpośredniego dostępu, jednak na prośbę możemy udostępnić dla Ciebie kopię zapasową Twojej strony.

Najprościej mówiąc jest to kopia wszystkich plików i baz danych, z których składa się Twoja strona www. W wypadku awarii, włamania lub jakiegoś innego nieszczęśliwego zdarzenia, dzięki kopii zapasowej sprawnie i szybko odzyskasz swoją stronę internetową. 

Narzędzie, które podłączamy do Twojej strony, sprawdza Twoją witrynę codziennie co 5 minut! Narzędzie to monitoruje stronę czy działa, czy nie ma żadnych problemów (np. błąd 400, błąd 500). Jeżeli narzędzie wykryje problem, to zostajemy o tym poinformowani i zespół naszych programistów rozpocznie analizę i naprawę problemu. 

Nielimitowana pomoc techniczna jest zbawienna zwłaszcza, gdy potrzebujesz wsparcia podczas edycji strony. Ty masz jakiś problem do rozwiązania, a my Ci w tym pomożemy telefonicznie lub mailowo. 

W zakres prac dowolnych na stronie wchodzi m.in. dodawanie lub usuwanie artykułów, zmiana banerów i sliderów, edycja tekstów na stronie, dodanie nowych zdjęć do galerii, konsultacje e-mailowe, udzielanie porad, instrukcji i wskazówek. Możemy to dla Ciebie zrobić w określonym czasie, jaki Ci przysługuje w wybranym pakiecie. 

Jeśli chcesz skorzystać z naszej opieki, ale Twoja strona ma wieloletnie zaniechania i sporo starych wtyczek, a także błędów. Wówczas musimy ją naprawić i doprowadzić do normalności 🙂 W ramach doprowadzenia strony do stanu wyjściowego sprawdzimy Twoją stronę pod kątem aktualności i zaktualizujemy co trzeba. Podłączymy również niezbędne narzędzia, które będą monitorować Twoją witrynę. Etap i czas aktualizacji miesięcznej zaczynamy od poprawnie działającej strony. 

Tak. Są dwie możliwości. Jeśli korzystasz z pakietów “Pro” lub “All Inclusive” to pomoc techniczną uzyskasz dzwoniąc do swojego opiekuna lub pisząc maila. W przypadku gdy korzystasz z niższych pakietów lub nie masz żadnego pakietu miesięcznego wówczas skorzystaj z infolinii 703 503 005. Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30. Za pomoc na infolinii płacisz 3,69 zł brutto za minutę połączenia.

Z doświadczenia wiemy, że jednorazowe działanie nie przyniesie większych efektów. Przepis na sukces w odniesieniu jak najlepszych wyników strony, szybkości działania i zapewnienia ochrony wymaga systematyczności i stałej skrupulatnej pracy przy stronie. Wiemy, że po jednorazowym zleceniu, na pewno po niedługim czasie strona będzie wymagała kolejnego... i kolejnego... Co oznacza generowanie większych i niepotrzebnych kosztów. Dlatego lepiej zdecydować się na stałą współpracę, przez co zapewnimy regularne działanie, dochodząc krok po kroku do celu. 

Jasne, że tak! Jeżeli uważasz, że Twoja strona rozwinęła się w ostatnim czasie i chcesz zapewnić jej większe bezpieczeństwo oraz jeszcze bardziej zaawansowaną opiekę, to możesz zmienić pakiet, który zaspokoi Twoje oczekiwania. Jeśli Twój aktualny pakiet jest dla Ciebie zbyt duży możesz go także zmniejszyć. Nie ma problemu! Możesz nam zasygnalizować taką potrzebę w każdej chwili trwania umowy. Po podpisaniu nowej umowy zmienimy pakiet od następnego miesiąca.